Website en app ontwikkeling, design en SEO KOK Harderwijk

Online reserveren en betalen Ontwikkeling website en bioscoop app

Een project waar we heel trots op zijn, is de ontwikkeling van de gehele website en app voor Kok Harderwijk. Gebruiksvriendelijkheid en gebruikersinteractie zijn altijd ontzettend belangrijk bij projecten, maar bij dit project hebben we hier extra aandacht aangegeven. De doelgroep is namelijk zo uiteenlopend: van tieners, tot senioren: allemaal gebruiken ze de website en de app voor informatie, reserveringen of betalingen. Een mooie uitdaging dus!
Bezoek de website

Website en app Gebruiks­vriendelijk en mobile first

Het aantal bezoekers dat met een mobiele telefoon websites bezoekt is groter dan het aantal bezoeken via desktop of iPad. Wij werken daarom vanuit de visie ‘mobile first’. Waarom? Omdat mensen een telefoon vrijwel altijd binnen handbereik hebben. Dit is dus de manier om je doelgroep te bereiken.
Van te voren is goed nagedacht over het doel en de doelgroepen van de verschillende bedrijfstakken Kok Harderwijk, Kok CinemaxX en Kok Experience. Voor de bioscoop is het onmisbaar om gemakkelijk en veilig online te reserveren en te betalen. Via een computer, maar ook zeker via een mobiele telefoon. Een app maakt dit nog gemakkelijker, omdat je al je reserveringen en betalingen altijd snel vindt onder je account. Ook met het oog op uitbreiding, is de app een mooi middel dat het voor de bezoeker en Kok Harderwijk gemakkelijker maakt.

Wat we veel horen is dat mensen de website en de app zo overzichtelijk vinden. Dat zien we ook terug in de conversie: met een score van bijna 60% online reserveringen, is de conversie een stuk hoger dan het landelijke gemiddelde van 45%!

Chris Schrijver

Longtail zoekwoorden met resultaat SEO optimalisatie

Behalve technische SEO optimalisatie, hebben we de teksten zo opgebouwd dat er interessante (longtail) zoekwoorden in staan. Niet alleen in de koppen, maar ook op een natuurlijke manier in de lopende tekst. En dat het werkt, bewijst een zoekopdracht in Google: in korte tijd staan de verschillende activiteiten, zoals het speelparadijs, lasergamen, kinderfeestjes en bioscoop in de top 5 of zelfs bovenaan in de relevante zoekresultaten!
Super tof om te zien dat de website goed wordt ontvangen door gebruikers en ook door Google heel snel omhoog is geschoten in de ranking. Vrijwel altijd staat de website bij de eerste vijf relevante zoekresultaten!

Marjolein Schrijver

Vormgeving van de digitale identiteit it all starts with an X

Voor de digitale identiteit hebben we de logo’s en huisstijl verder uitgewerkt en elementen toegevoegd. Het rood, zwart en wit is ontzettend herkenbaar, maar is wat zachter gemaakt door grijs en groen toe te voegen voor Broodje Kok. Door met de X in Kok Experience en Kok CinemaxX te spelen in vormen en achtergrond hebben we een eenheid in uitstraling en huisstijl gecreëerd. Dit wordt nu niet alleen gebruikt op de website, maar ook de print uitingen en advertenties op Facebook en in kranten. Tof om te zien!
Top