Online reserveren en betalen Ontwikkeling website en bioscoop app
Een project waar we heel trots op zijn, is de ontwikkeling van de gehele website en app voor Kok Harderwijk. Gebruiksvriendelijkheid en gebruikersinteractie zijn altijd ontzettend belangrijk bij projecten, maar bij dit project hebben we hier extra aandacht aangegeven. De doelgroep is namelijk zo uiteenlopend: van tieners, tot senioren: allemaal gebruiken ze de website en de app voor informatie, reserveringen of betalingen. Een mooie uitdaging dus!
Bezoek de website
Website en app Gebruiksvriendelijk en mobile first
Het aantal bezoekers dat met een mobiele telefoon websites bezoekt is groter dan het aantal bezoeken via desktop of iPad. Wij werken daarom vanuit de visie ‘mobile first’. Waarom? Omdat mensen een telefoon vrijwel altijd binnen handbereik hebben. Dit is dus de manier om je doelgroep te bereiken.
Van te voren is goed nagedacht over het doel en de doelgroepen van de verschillende bedrijfstakken Kok Harderwijk, Kok CinemaxX en Kok Experience. Voor de bioscoop is het onmisbaar om gemakkelijk en veilig online te reserveren en te betalen. Via een computer, maar ook zeker via een mobiele telefoon. Een app maakt dit nog gemakkelijker, omdat je al je reserveringen en betalingen altijd snel vindt onder je account. Ook met het oog op uitbreiding, is de app een mooi middel dat het voor de bezoeker en Kok Harderwijk gemakkelijker maakt.


Chris Schrijver
Longtail zoekwoorden met resultaat SEO
Behalve de implementatie van technische SEO, hebben we de teksten zo opgebouwd dat er interessante (longtail) zoekwoorden in staan. Niet alleen in de koppen, maar ook op een natuurlijke manier in de lopende tekst. En dat het werkt, bewijst een zoekopdracht in Google: in korte tijd staan de verschillende activiteiten, zoals het speelparadijs, lasergamen, kinderfeestjes en bioscoop in de top 5 of zelfs bovenaan in de relevante zoekresultaten!

