• Online strategie Online strategie
  • Customer journey Customer journey
  • Online marketing Online marketing
  • Design Design
  • Content & SEO Content & SEO
  • Webdevelopment Webdevelopment
  • Oplevering Oplevering
  • Analyseren Analyseren
  • Optimaliseren Optimaliseren

Optimaliseren

 

Na de oplevering blijven we jouw website testen en onderhouden. Op die manier blijft je website meegroeien met jouw bedrijf en jouw toekomstplannen.

Analyseren en optimaliseren

De analyse en het optimaliseren gaan hand in hand. Nadat we via Google analytics en andere tools het gedrag van je bezoekers hebben geanalyseerd, kijken we waar kansen liggen. Waar reageren je bezoekers goed op? Waarom reageren ze hier op? Waar reageren bezoekers anders op dan verwacht en wat kunnen we hieraan doen?

Maak je website en online marketing sterker en effectiever

Door met bovenstaande vragen aan de slag te gaan en die naast de data te leggen, maken we een plan. Is het bijvoorbeeld toch beter om de keuzes meer te beperken, omdat een bezoeker wellicht keuzestress ervaart? Dan gaan we testen hoe bezoekers reageren op minder keuzes. Wordt de bounce rate veroorzaakt door een bepaald device? Dan gaan we kijken wat hiervan de reden is en gaan we dit oplossen.

Om je online marketing strategie sterker te maken, gebruiken we de data uit de analyse. Welke campagnes hebben goed gedraaid en waarom? Welke campagnes draaien minder goed? Wat kunnen we hieraan doen? Hoe zetten we verkregen informatie in om leads op een effectieve manier te benaderen? Samen maken we je online marketing strategie steeds scherper, zodat jij hier steeds meer business uit haalt!

 

Wil je blijven scoren in Google?

Door regelmatig optimalisaties door te voeren, zorgen we ervoor dat je online product hoog blijft scoren binnen Google!

Top