Customer
journey
De online strategie zetten we om in een gebruiksvriendelijke en functionele bouwtekening van jouw website: de wireframes.
Wireframes: structuur van de website
Aan het begin van elke website maken wij een wireframe: een bouwtekening van de website. Een wireframe geeft een duidelijk beeld van de structuur van de website. Bij het maken en uitdenken van de wireframes houden we altijd de bezoekers van de website voor ogen. Wireframes geven ons de mogelijkheid om zonder over vormgeving na te denken, de “customer journey” veilig te stellen. Zo wordt er een heldere structuur neergezet waarbij gebruiksvriendelijkheid centraal staat.
Doel van je website: conversion-centered
Bij het maken van een gebruiksvriendelijke structuur werken wij vanuit het 'conversion-centered' principe. Dit betekent dat we per pagina een duidelijk doel stellen en daar de bezoeker naar toe leiden. Zo is het helder voor de bezoeker wat hij op een pagina kan doen. Zo voorkom je 'keuzestress' bij je bezoeker: te veel opties aanbieden, kost te veel aandacht, waardoor een bezoeker uiteindelijk je website zal verlaten. Dit is dus te voorkomen door per pagina een duidelijk doel te hebben en met een aantrekkelijke call-to-action kenbaar te maken aan je bezoeker.
Wil je een website met Gebruiksvriendelijke structuur?
We denken graag met je mee hoe we je potentiële klanten snel relevantie bieden!