• Online strategie Online strategie
  • Customer journey Customer journey
  • Online marketing Online marketing
  • Design Design
  • Content & SEO Content & SEO
  • Webdevelopment Webdevelopment
  • Oplevering Oplevering
  • Analyseren Analyseren
  • Optimaliseren Optimaliseren

Analyseren met Google

 

Zodra je website, app of online marketing van start gaat, begint het pas echt. Nu krijg je data van daadwerkelijke bezoekers. Om goed inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers zetten wij alle websites die wij zelf hosten in Google Analytics.

Google analytics: hoe maakt je bezoeker gebruik van je online product?

Met Google analytics krijg je waardevolle informatie. Namelijk: hoe gedraagt een bezoeker zich op je website. Blijft hij lang op je website of is hij zo weer weg (bounce rate)? Bezoekt hij meerdere pagina's? Hoe lang blijft hij gemiddeld op een pagina? Via welke pagina komt hij je website binnen? Via welk kanaal komt de bezoeker op je website? Via welke zoekwoorden?

Je ziet het: een bron van informatie. Het mooie is dat je zelf ook bij deze informatie kunt, je hebt dus toegang tot al deze gegevens. Natuurlijk willen wij je hier ook graag in begeleiden en als je wilt, kunnen we met deze gegevens actief aan de slag om te optimaliseren.

Online marketing

Als je online marketing campagnes draaien op bijvoorbeeld Facebook Adwords of Marktplaats, houden we goed in de gaten hoe je doelgroep hier op reageert. Wat werkt wel? Wat kan beter? Zie jij resultaat? Bij online marketing is het analyseren erg belangrijk, omdat je er zo achter kan komen wat de beste fit is tussen je doelgroep en je product.

 

Wil jij meer inzicht in je Bezoekersdata?

Door onze ervaring met Google analytics weten we als geen ander hoe we de data moeten interpreteren. We helpen je graag om je bezoekers beter te leren kennen!

Top